diumenge, 26 d’octubre del 2008

10 Km Manresa, tercera millor marca del 2008!


No em puc queixar. Just una setmana després de la Marató del Mediterrani he fet els 10 Km de Manresa en 41m i 23s en el lloc 147 de 599 arribats, i el 30è de 124 de la meva categoria. Feia molt de temps que no corria tant !!! Aquest any 2008 només he corregut més a la Llagosta (40,39) i a Bombers (41,10). En total porto 14 curses de 10.000 aquest any. Avui he tingut una llebre de luxe, ni més ni menys que el Pepe Ríos, que ha participat en 3 Jocs Olímpics.

Quines grans fotos que fa la Cris!!!!

Me l'he trobat rodant en el Km 1,5. M'ha dit que aniria a 4m/Km i m'he llançat a seguir-lo. Quan en la pujada del 2,5 no podia seguir-lo, m'ha esperat i a partir del 3 hem anat plegats. Ell parlava, jo quasi no !! Al final he acabat en 4,08 m/Km de promig. Per a mí un gran registre, també perquè el recorregut té pujadetes que deu n'hi do. Però el cert és que hi ha més estona de baixada. He fet el primer 5.000 en 20,52 i el segon en 20,33.
En definitiva, estic molt satisfet. El meu germà Manel ha baixat de 50m que era el que s'havia proposat per a no desgastar-se massa després de la Marató del Mediterrani. El Xavi Llobet no ha tingut el seu dia, segons m'ha dit. Ha acabat el 13 de la general en 33 minuts i escaig. Com sempre l'Olga ha fet alguna foto, igual que la Cris.

Salut!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats Xavi !
No t'he vist... ja et saludare a la tele...
Jo també he fet marca, encara que ho tenia fàcil... era la meva primera cursa de 10km...

Salut !

Krlos ha dit...

Hola Xavi, felicitats per la marca. Despres de 2 maratons en tant poc temps es un molt bon temps aquest 41'23" a Manresa. Es el mateix que vaig fer jo l'any passat i que et deia al principi que volia anar a igualar pero com has vist, no vaig ni amb piles. I jo que pensava que despres de Berlin no em faria falta ni entrenar i que les marques caurien per si soles XDDDD
Salut, ens veiem a alguna altra!

Xavi ha dit...

krlos: li dec tot al Pepe Ríos. Ja has vist que en el primer Km m'has deixat ben tirat. Per això quan t'hem passat poc més endavant del 2 et deia que t'enganxessis. En aquell moment no sabia quan punxaria. Ha estat en la pujada del 2,5, però el Pepe m'ha esperat un cop superada la pujada i m'ha portat fins el final. I a la recta de meta l'he esprintat i tot!!, je, je... ké cabroooooón! que diria el Maragall del Polònia!!!

Cris i Arcadi ha dit...

Colloooons, sosssi. Amb una llebre així, qualsevol.
Espero que t'emmarquis les fotos que t'ha fet la Cris. No cada dia es córre amb un olímpic i amb un corredor de 2:07 en marató i 27 en 10 kms...

SanTiago Pons ha dit...

Felicitats Xavi!la pròxima?????

Anònim ha dit...

FELICITATS CRACK!!!:

La marca està molt bé, després de la marató de la setmana passada!!! Encara que portessis una llebre de luxe amb el PP Ríos, recorda que també s´ha de córrer!!! Crec que amb un bon descans i una bona motivació.... estàs per baixar de 40´!!!! ÀNIMS+SALUT I KMS!!!! Haviam si pots anar a Donosti!!! Cuida´t "tocayo"!!!

Xavi ha dit...

Si la dona em deixa faré Donosti el 30 de novembre. L'haig de convèncer que m'hi deixi anar...!!!

Merci Santi, merci Xavi per les vostres paraules d'ànim!

Pensant el Donosti dissabte faré la Cursa de l'Amistad 15,5 Km aproximadament i diumenge la Mitja de l'Esporill, segurament.

salut!!