dimecres, 12 de setembre del 2012

Una gran Diada

Ahir al matí vaig còrrer els 5 Km de Bellaterra. 1a edició de la cursa. Una bona manera de començar el dia i així m'ho va dir Conchita Martínez, la campiona de Wimbledon al 1994 (partit que vaig transmetre en directe des de Londres per Televisió de Catalunya). L'extenista aragonesa em va sorprendre amb un twett a primera hora del matí.  Vaig coincidir amb l'Andrei Xepkin que és tan bona persona com n'és d'alt. 2 metres i 9 centímetres !! Un crack ! El recorregut era molt trencacames i per tant, força dur, similar en aquest sentit al dels 5 Km d'Horta de diumenge. I em va sortir un crono gairébé clavat. 21,15 a Horta, 21,18 a Bellaterra. Després, a la tarda, vaig estar amb la família a la manifestació per la independència. Emocionant. S'albira un futur esperançador. Aviam si ara va la bona !
El tweet de Conchita Martínez
La zona de meta


Amb 2,09 d'altura, a en Xèpkin se'l veu bé, oi ?
La cara d'esforç al moment de l'arribada
La manifestació de la tarda



  Diumenge correré a l'Ametlla de Merolala cursa de l'Arcadi, de 10 Km. I al dia següent, el 17 de setembre... m'incorporaré a la feina. Aquesta temporada estaré al 3/24 en horari de matí, de 5 a 13,45h, de dilluns a dijous. 

1 comentari:

Guillem ha dit...

Gran diada!! I tant, Xavi!!