diumenge, 6 de juliol del 2014

Sant tornem-hi !!

Aquesta setmana he començat una nova temporada després de 15 dies de descans, del 15 al 30 de juny. Dues sessions de 20 i 30m i dissabte i diumenge, un parell de curses per anar fent boca. En tres mesos, el 4 d'octubre, tinc la primera cita important de la temporada: la Marató del Priorat; primera edició. Suposu que serà una cursa de mitja muntanya, però no me'n fio i vull entrenar per muntanya. I caldrà fer tirades llarguetes, ja que es tracta d'una marató... Ja veurem.

 Dissabte vaig fer els 5 Km de Barberà del Vallès, Fa uns anys hi havia corregut almenys un parell de cops, però aleshores eren 7,5-8 Km, més o menys. Bona part del recorregut em va ser familiar. Vaig sortir rapidet a l'estar situat molt endavant i ser els primers 400 metres en baixada. Això em va permetre mantenir un bon ritme durant tota la cursa que vaig fer entre la 4a, 5a i 6a noia. Crec que que les vaig superar a totes tres, finalment. Tenint en compte que hi havia algunes pujadetes, vaig acabar ben satisfet del meu crono: 21m 24s, a un ritme de 4m 17s el Km. Ja hi haurà temps per baixar dels 21 minuts. Espero...

Amb l'Arcadi, corrent per Pallejà (Foto: Wai-Shan Serradell)
  I avui he corregut els 10 Km de Pallejà amb l'Arcadi. Dues voltes a un circuit de 5 Km. La meva intenció, després d'apretar ahir, era prendre-me-la amb calma. Volia fer 47m. Hem sortit molt tranquils, a ritme una mica per sota dels 5m/Km. Amb tot, hem passat els Km5 en 23,53. La segona volta ha estat més ràpida. M'he escapat una mica de l'Arcadi cap el Km 8. Pensava que arribaria abans que ell, però en els últims 100 metres m'ha atrapat  i  no he pogut reaccionar. M'ha tret 4 segons a la meta. Jo he fet 47m 14s. He tingut bon ull. La segona volta ha sortit en 23,21, clarament més ràpida que la primera. Satisfet.

  Encara no sé si la setmana vinent faré alguna cursa. El què sí sé és que dissabte faré un entrenament al matí amb el Mingu Catalán, l'Arcadi i companyia i després
farem un esmorzar de cal ample...! Diumenge, si no faig cap cursa, tocarà una tiradeta per la muntanya !!