dilluns, 4 d’agost del 2014

Setmana de transició

Amb la Maria José Moscoso, en el rodatge de l'spot promocional de la 5a Cursa d'Horta




Setmana tranquileta la que acabem de passar ja que només he fet 40 quilòmetres. Després de tres setmanes d'augment de volum (20-40 i 60Km, respectivament) ara tocava afluixar una miqueta. Divendres vaig córrer la cursa de Festa Major de Vacarisses, d'entre 4,8 i 5 Km. Molta calor, com era previsible, tot i que una hora abans de la cursa va caure un xàfec de ca l'ample. 125 corredors per a fer un recorregut amb baixada al començament i després una gran pujada per rematar amb un descens més curt fins a la meta. Tot i les meves molèsties al costat dret --ja fa força que duren i la cosa m'està mosquejant-- vaig poder córrer amb certa facilitat. 22m 27s va ser el meu temps, tot entrant el 58 a la meta. Vaig superar la 5a noia en els últims metres. Les molèsties que tinc al costat, a vegades penso que poden ser una petita fissura a una costella, m'alenteixen força. Ho noto especialment als entrenaments, on ara mateixc rodar a menys de 6m/km  em sembla llunyíssim, quan normalment rodo sense problemes a 5,45.
 Espero no haver d'anar a què m'ho mirin i acabi passant.
Amb l'Arcadi, en el rodatge
Divendres vaig provar l'Herbalife
  Dissabte va ser un dia especial. Amb l'Arcadi vam col.laborar en la gravació de l'spot promocioanl de la 5a Cursa d'Horta (5 Km) que es farà el 21 de setembre, per recaptar fons per la lluita contra el càncer hepàtic. És una iniciativa de la Maria José Moscoso, atleta transplantada de fetge, que ja fa temps que fa els impossibles per a lluitar contra aquesta malaltia. No hi podiem faltar ! Va ser una experiència interessant. Ja sabeu que el 21 de setembre, doncs, teniu una cita atlètica inel.ludible.
Com un llangardaix
I ahir diumenge, relax. Em vaig posar a prendre el sol, degudament protegit amb crema del 50, i em vaig fer un banyet a la piscina. Pròxima cita, dissabte 9 d'agost, els 8 Km nocturns de Figueres. Espero que per a llavors la molèstia costal com a mínim hagi disminuit força.  Bon estiu a tothom !!
P.S. Des de divendres estic prenent el complement vitamínic Herbalife. Crec que m'anirà força bé. És boníssim de gust. Si algú està interessat en conéixer-lo, que contacti amb mí.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Em dic Jana d’Anglaterra. He de respectar-vos i els vostres encanteris per donar a conèixer aquest testimoni a tothom. Vaig anar a veure altres escriptors d’encanteri sense veure els resultats, tot el que volien eren els meus diners. Només m’agradaria haver-vos vingut a veure abans, us he aprofitat al màxim. El meu exmarit va desaparèixer durant un any, vaig anar a tot arreu i vaig buscar altres mags, però no hi va haver resultats fins que el meu amic em va presentar al doctor Pellar. Després d’un encanteri d’amor, finalment vaig rebre una trucada d’ell en menys de 48 hores. Els seus encanteris feien meravelles i el meu marit tornava a estar ple d’amor. Va ser com un miracle! De sobte, va tornar amb flors dient que li havia de donar-li, em vaig quedar molt atordit i sorprès quan el meu marit es va posar de genolls demanant perdó i ho vaig acceptar. Realment em falten paraules i feliç, tu ets Déu enviat a mi i a tota la meva família. I sóc una dona feliç de nou. Moltes gràcies, Dr. Pellar. Per a qualsevol persona que busqui un llançador real, poseu-vos en contacte amb el Dr. Pellar per correu electrònic a drpellar@gmail.com

Anònim ha dit...

Si us plau, prou de tantes enganys, només diuen el que cadascú vol escoltar, molts es fan passar per professors però molt pocs realment tenen coneixements, i deixen de creure que treballen gratis i paguen després de veure resultats, això és totalment fals, jo puc donar fe d'una persona molt agradable que em va ajudar a recuperar el meu marit, és una persona que realment té aquest do d'ajudar, comparteixo el seu contacte perquè ho comproveu vosaltres mateixos, WhatsApp: +2349046229159
Correu electrònic: dawnacuna314@gmail.com