dimecres, 21 de gener del 2015

He tornat gràcies a CEREDE !

Uns cracks !
      Abans que res, demano disculpes als seguidors del blog perquè he estat 4 setmanes sense escriure ni un post. Entre la lesió i el Nadal l'he deixat abandonat. Al ser un blog on bàsicament escric sobre les curses que faig, no tenia massa sentit escriure res si no feia curses per la lesió. Em sap greu, també, perquè no he explicat, doncs, que la recuperació ha estat possible gràcies a la magnífica feina de CEREDE, amb els doctors Ferran Abat i José Manuel Sánchez, que són uns autèntics innovadors en la recuperació de lesions musculars. Amb la tècnica que el Dr. Sánchez va patentar, l'EPI, fan meravelles ! El cas és que ja estic recuperat, si bé vaig amb compte, encara. Diumenge vaig reaparèixer a la cursa Santi Centelles, de Terrassa. 4,77 Km que vaig fer en 23m i 25s. El temps era el de menys. Només volia provar i... prova superada. Cap dolor. És clar que tampoc no vaig foçar gens, per si de cas.
A Polinyà, fent d'"speaker"

El dia anterior, dissabte, vaig fer d'"speaker" a la cursa de Polinyà. Va ser una manera de fer un primer "contacte" amb el món atlètic després de 4 setmanes de recuperació. Ara ja estic novament "en dança". Diumenge correré a Vilafranca del Penedès els 10 Km; l'1 de febrer toca la mitja de Granollers; el 8, descans de curses; el 15 de febrer, mitja de Barcelona; el 22, la Maratest de 30 Km. Tot plegat per preparar la marató de Barcelona.