diumenge, 1 de febrer del 2015

Quan no es pot, no es pot

Un foto amb el gran Wilson Kipsang, rècordman mundial de marató (2h 03m 23s)
Avui havia de córrer la mitja Marató de Granollers. No ha estat possible. La salut és el primer. No, no m'he tornat a lesionar. Simplement ja dijous al vespre vaig començar a estussegar de manera més que notable. Divendres encara vaig poder aguantar bastant bé, fins el punt que vaig sortir a córrer 60 minuts. Allò em va fer adonar que, certament, no estava gens bé. Corria molt lent, em costava molt. Dissabte encara em vaig veure amb ànims d'arribar-me fins a Granollers per a recullir el pitrall i la bossa del corredor, però quan vaig arribar a casa ja no vaig poder més i em vaig haver d'anar al llit. Tot la nit tossint i amb febre, fins a 38 graus, malestar general. En definitiva, fet un desastre... Encara em vaig donar de marge fins avui a primera hora per decidir si anava o no a Granollers a fer la mitja. A les 8 del matí ja he vist que seria contraproduent anar-hi. M'he passat tot el matí intentat dormir per recuperar. El problema és que al tossir molt contínuament descanses molt poc. Al final m'he llevat per dinar per celebrar l'aniversari de meu fill petit, que avui fa 16 anys. No he pogut menjar res. M'he près un iboprufè, i he dormit una mica al sofà. M'ha anat bé. M'he desperat amb gana i he dinat una mica. Ara tinc la impressió que estic sortint del pou. Demà no sé si aniré a treballar. Dependrà de com em trobi al matí.
  Espero que els que hagueu corregut a Granollers hagueu gaudit. Si tot va bé, la meva pròxima cursa serà la mitja de Barcelona, el 15 de febrer.

3 comentaris:

elsiguientekm ha dit...

Ànim, aquesta grip està fent que molts no estem al 100%, ni tan sols al 50%. Penso que has fet una bona elecciò, perque sino hauries perdut mes dies encara... a la mitja de BCN estaras "on fire"!!

Anònim ha dit...

Xavi,jo vaig estar igual que tu però vaig cometre l'error d'anar-la a fer i els 21 km.vaig passar-ho fatal.Ganes de treure-ho tot.Tot i així vaig poder fer hora 33 tot i que els meus tems en mitja giren al voltant de l'hora 25.2 setmanes abans a Terrassa vaig fer hora 26.
Ahir després de la mitja i tot el dia vaig estar fet pols i avui ja estic millor però molt dèbil i ja sense febre.
Avui no tinc forces x res però ja estic menjant alguna cosa però fent bondat a casa i sense poder anar a treballar ni a entrenar com és obvi.
Demà suposo que ja estaré per anar a treballar,a entrenar ho dubto.

Gràcies i cuida't.

Bernat.

Xavi ha dit...

A dia d'avui, dimarts a la nit, encara no he fet net del tot de la grip. Demà m'incorporo a la feina. Faré veu de nas, segur...