dissabte, 18 d’octubre del 2008

Vaig a per la 20a marató!!!

Està clar que no sóc l'Arcadi que ja acumula 90 maratons!!! Increïble !!! Demà, si no passa res, sumaré la que fa 20 del meu palmarès. Serà la del Mediterrani. Una marató dura per solitària --serem uns 300, escassament-- i per repetitiva, ja que hi llocs pels que es passa fins a 4 vegades. L'objectiu serà, una vegada més baixar de 3h 20m. A Saragossa van sortir 3h 27m 20s. Aviam com anirà.

Les fotos són amb el Rafa Jofresa a la mateixa Marató del Mediterrani de l'any passat 2007 i amb el meu germà Manel, que aleshores va fer la seva primera marató. Demà repetirà. Ja fa temps que està enganxat a les maratons.

2 comentaris:

SanTiago Pons ha dit...

Com ha anat la marató Xavi? veig que ja vas adornant el blog!!! jo ahir vaig agafar un bon globo a terrassa els ultims kms, en fi ... espero que hagi anat be, a veure si penjes una cronica!

Xavi ha dit...

Há anat raonablement bé. Mira l'escrit. Gràcies per interessar-te, Santi