diumenge, 28 de desembre del 2008

Ja tinc 300 curses al palmarès !!

La Sant Silvestre de Lloret de Mar ha suposat la meva cursa número 300. Han estat 5 Km que pensàvem tots que serien passats per aigua i no ha estat així, sortosament. He acabat en 20m 01s. L'objectiu era baixar de 20m i m'he quedat ben aprop, certament. He estrenat el Forerunner 405. És una passada !! També per primera vegada he portat un pitrall on destacava el cognom!! Ha guanyat el Josep Lluis Blanco, i la primera dona ha estat la seva parella, l'Eva Arias. Ahir vam compartir amb ells i molts altres amics un magnífic sopar, ja que ens van convidar també a passar la nit en un hotel al costat de la pista d'atletisme, on hi havia la sortida i l'arribada de la cursa. Per cert, segons el GPS del Forerunner 405, increïblement ben mesurada: m'ha donat 5,01 Km. El Tommy Robredo gairebé aconsegueix el seu objectiu, que era fer 17,30. Ha corregut en 17,47 (ritme 3,35). Impressionant!!! Quan deixi el tenis es podria dedicar al còrrer, no hi ha dubte. Ha acabat el 104 de la general perquè hi havia un nivell estratosfèric. L'Arcadi i la Cris han corregut disfrassats i han guanyat el concurs de disfresses !! Després d'una reparadora dutxa hem anat a dinar amb el meu germà i la meva cunyada. I després, cap a casa. Ha estat un magnífic cap de setmana!!

2 comentaris:

Oscarjet ha dit...

Moltes felicitats Xavi, ets un makina!

Anònim ha dit...

Deunidó 300 curses, Felicitats !!!

Bon Any Nou !!!