dilluns, 15 de desembre del 2008

Mitja de Vilanova: cada dia no pot ser...

No sempre es pot aconseguir el que es busca. Després de fer un bon registre la setmana passada a Mataró, aspirava a baixar dels 90m a Vilanova. Ara fa un any vaig aconseguir-ho, precisament, en aquesta mitja (1h 29m 46s) És l'última vegada que ho he lograt. Ahir em vaig quedar lluny d'aquell registre al fer 1h 31m 25s. Una cosa ha quedat demostrada per a mí: no és possible, o és poc probable, fer dos registres bons en mitja dos diumenges seguits. Crec que Mataró és més dura que Vilanova, i el registre ha estat 51s pitjor. És el que hi ha. Era la meva cursa 299 i la mitja número 63.

3 comentaris:

Oscarjet ha dit...

No deixas d´impresionarme.Crec que com dius 2 mitjes tan juntes.....
Encara aixi quins registres !!!!
El disabte vaig fer el meu debut a la Milla.Vaig topar amnb l´Arcadi i la Cris i el svaig demanar una foto, ja la tinc al blog.El dia que em topi amb tu tambe te la demanaré.
Saluts Xavier!Aquest any guanyem la lliga !...hehehe

Xavi ha dit...

No hem coneixes pero, com t'he vist en forces curses (i evidentment per ser persona coneguda) l'altre dia a Vilanova hem vas passar sobre el km13 a un ritme sensacional ... vaig intentar seguirte de lluny, ja que buscava algu a per seguir sobre el km12 ... pero hem va semblar un ritme massa rapit.

Bona cursa !!

Salut i km's !!

Xavi ha dit...

Gràcies, Òscar i Xavi.