diumenge, 18 de gener del 2009

A Terrassa millor que a Sitges !!!

Després de la decepció que va ser per a mí la Mitja de Sitges, perquè vaig quedar lluny del temps que creia que podia fer, avui he quedat encantat ja que he corregut 19 segons més ràpid que a Sitges. Està clar que és més dura Terrassa per les pujades i baixades que té. Així que els 19 segons em saben a glòria !
Feia fresqueta i m'he abrigat bé com es veu a les fotos. A Sitges vaig fer 1h 32m 23s i a Terrassa 1h 32m 04s. No m'ha sobrat res de roba, ni me n'ha faltat, o sigui que perfecte. La setmana vinent correré els 10 Km de Sant Antoni, la cursa del Conesa. Prèviament faré 1h i 10m ja que em toca una tiradeta de 1h 50m. Després, al 10.000 calculo baixar de 45 minuts. Per cert, serà la meva cursa de 10 Km número 100 !!! O sigui que gairebé un terç de les curses totals que he fet - que són 303- són 10.000 mils.
Una vegada més, moltes gràcies a tots els que feu fotos. Sou la pera de collunuts!!
Ah! el bloc té força més visites de les que indica el marcador. Fa uns dies es va "morir" el marcador no sé perquè. I ara fa un parell de dies ha reviscolat també de manera espontània, però començant des de zero. Què hi farem ! Hi havia crec que gairebé 4.000 visites. Algú sap si això és normal ?