dilluns, 15 de juny del 2009

Alarma !!!: estic lesionat a 5 dies de la Desman!!!!

Feia temps que no estava lesionat.... Tinc una dolència al taló, crec que a l' inserció del tendó d'Aquil.les, al calcani, que no em deixa còrrer. Fins i tot vaig coix al caminar!!! Vaig provar dissabte a la tarda, vaig fer 38 minuts amb molèstia notable.

A l'acabar, ja anava coix. Vaig renunciar ahir a còrrer la cursa de Sant Joan Despí, evidentment. De moment m'he posat gel, però no serveix de res. Aquesta tarda aniré al fisio. La veritat és que em sabria molt de greu perdra'm la Desman. Falten 5 dies. Aviam...

3 comentaris:

joaquim ha dit...

espero que et recuperis, ja que a més, volem conéixer de primera mà la experiència a la Desmon. Que no sigui res, ja ens ho explicaràs, espero. Salut. I fóra molèsties.

joaquim ha dit...

perdó, vull saber de la Desman, no de la Desmon. Sento el error

Xavi ha dit...

Estigui com estigui, hi aniré. Potser no podré fer les dues proves de còrrer, però el rafting, el kaiac i el mountain bike no me les perdo!!