diumenge, 7 de juny del 2009

Molt bona cursa la de Santa Perpètua: ja tinc 320 al palmarès !


Quan una cursa tot just està en la segona edició, com és el cas, i l'organització és tan impecable, només queda que felicitar als que hi estan al darrera. Per a què les coses surtin bé, cal treballar de valent amb previsió i pensant les coses. A Santa Perpètua de Mogoda ho han fet, segur, i es nota. Els quilòmetres ben marcats i ben visibles. Tots. Un pavelló com a centre neuràlgic de la cursa, amb tots els serveis, butifarrada, begudes, fruita, bona bossa amb samarreta tècnica i tovallola. En fí, si en dos anys ja ho fan tant bé, en breu serà un 10.000 de referència a Catalunya, no tinc cap dubte.
El circuit és exigent, però si un està bé es pot fer bastanta via. Hi ha pujades considerables, però també hi ha baixades on es vola. Al segon 5.000 es planeja bastant. Molt dures, això sí, les dues pujades finals. Però són escassament 300 metres en total.
He completat la prova en 44 minuts i 4 segons. Tenint en compte el perfil, no està malament. Impressionant el meu company de feina, el Francesc Soria. Ha fet 41m !! En pla baixaràs de 40m segur, Cesc!!

2 comentaris:

joaquim ha dit...

Molt bé, Xavi, la forma física fa que les marques es mantinguin. Ara feia dies que no t'enviava cap comentari. Tinc la sort d'haver coincidit amb tu a algunes curses, i em permeto la licència de invitar-te el 18 de juliol a la cursa de 10 kms. que farem a Benissanet (Ribera d'Ebre). Si m'ho permets, t'aniré informant. Gràcies. Salut.

Xavi ha dit...

Ok. Ja em diràs. No sé, però, si la correré. En principi estaré de descans de còrrer. Cada any m'aturo un mes. Enguany, des del 22de juny fins el 18 de juliol, precisament !! I el dia 19 començo corrent els 5 Km de la Floresta !!!