dijous, 27 d’agost del 2009

Som uns quants !!!


Us presento els meus germans i germanes. Ens vam poder reunir tots en l'aniversari del meu germà Jordi. No és fàcil coincidir tots.

D'esquerra a dreta estem, al darrera un servidor (48 anys) el Josep Oriol, el gran (52), el Jordi (50), la mare Maria Rosa (78) la Lourdes (42) i el Raimon (39). A la fila d'abaix, d'esquerra a dreta, la Núria (39) bessona del Raimon; la Rosa Maria (46), el Manel (51) i l'Elisabeth (42) bessona de la Lourdes.
El pare, Josep Oriol, va traspassar al 1996. Segur que li encantarà aquesta foto

5 comentaris:

Joan Castellà ha dit...

Si que tens germans , es normal que us costi reunir tots .

Miquel Pucurull ha dit...

Hòstia, 9 germans! Quin goig!

9 fills! Felicita a la teva mare de part meva. Digues-li que, a jutjar per la foto, i segur que és així, es conserva molt bé.

Pucu

Xavi ha dit...

I fixa't que hi ha dues parelles de bessons, amés a més consecutius. O sigui, erem 5 i vam passar a ser 7 i tot seguit 9!!
Ja li diré a la meva mare que l'has trobat tant bé.

Pep ha dit...

I jo que pensava que erets fill únic fins que vaig veure en Manel. Quina gran família en tots els aspectes !!

Frank Lleida ha dit...

Quin Goig que feu tots plegats!!!!
Xavi, penso que no hi ha res més maco que poder trobar-se tota la família, germans i pares, encara que sigui un cop l'any, nosaltres som 4 germans (la petita viu a Ribes de Freser igual que els pares, el germà a Puigcerdà, jo a Lleida, i la gran a Cazorla(Jaén)vivia a BCN però per problemes de salut de la filla van anar allà d'on és el meu cunyat.
I per molts anys, ho podem anar fent, jo aquesta trobada la tinc el proper cap de setmana, un cop l'any!!!