diumenge, 20 de setembre del 2009

Bon temps a la cursa de la Mercè

La cursa de la Mercè és especial pera mí per què va ser la primera cursa que vaig fer l'any 1997 i l'he correguda 9 cops. Aleshores no eren 10 Km, sinó una mica menys. Des de l'any 2000 es va convertir en un deu mil. Des d'aleshores l'he correguda 6 vegades. Només un cop vaig baixar dels 40m ( 2006: 39,52) La marca d'avui ( 41,49 ) és la tercera millor que mai no he fet en aquesta cursa des que són 10Km, ja que al 2005 vaig fer 40,22. Per tant estic satisfet. Li haig d'agraïr el registre a l'Alèxia perquè he estat tota la segona part de la cursa seguint el seu fantàstic ritme. A l'arribar al final del carrer Sepúlveda (pujadeta) se m'ha escapat uns metres que pensava que serien decisius i que la perdria, però al remuntar el Paral.lel, ja en l'últim quilòmetre, he pogut apretar i passar-la. Ella ha fet 42,07, que és marca personal i per tant estava molt contenta, lògicament.
Ahir vaig fer un entrenament de 90m i el cert és que no me n'he ressentit gens ni mica, a diferència del dia de Viladecans, que havia fet també 90 minuts però 3 o 4 dies abans de la cursa. Coses que passen... Certament estic una mica desorientat perquè igual faig un registre dolent --Viladecans-- com un força correcte, com és el cas d'avui.
En principi el cap de setmana vinent no faré cap cursa i faré una tirada llarg de 2h i 30m. Ja només quedaran 3 setmanes per a la Marató de Palma !!

1 comentari:

Joan Castellà ha dit...

Ei Xavi bon temps , en els resultats et surt 41´51 , casi que em arribat iguals , jo e fet 41´47, al tram final del carrer sepúlveda s´ha m´ha fet dur .