dissabte, 19 de setembre del 2009

Ja he començat les classes a Mataró


Divendres 18 de setembre va ser el primer dia de classe a la Escola Universitària Politècnica de Mataró. Ja és el 5è any que dono l'assignatura de Llenguatge, Expressió i Comunicació Audiovisual del primer curs del Graduat en Mitjans Audiovisuals. 77 alumnes a l'aula !! Més que mai. Sempre els demano el primer dia que em diguin què n'esperen de l'assignatura. La gran majoria esperaven una assignatura molt teòrica. Al comprovar que hi moltes pràctiques es sorprenen positivament. Espero no decebre'ls. Les classes les dono cada divendres de 10 a 14h. Procuro fer les 4 hores el més amenes possible. Cada hora fem un descans de 10 minuts. Com que dono la classe dret, el cert és que acabo força cansat i amb la veu castigadeta... El divendres és el dia que faig descans setmanal de còrrer i així compenso una mica.

2 comentaris:

Oscarjet ha dit...

Hola Xavier ! ja m´he posat al dia del teu blog...! que et vagin be les clases i a veure que ens depara aquest final d´any.Jo ja tinc ganes de duatlons de montanya i asfalt ....!! fare les curses de cada any si Deu vol de 10km ,Mitjes i mes marato...!! que em va agradar molt la 1era que vaig fer....
Salut i kms !!!!

Aleix ha dit...

Ostres! I jo hi era a la classe!
Personalment em va agradar molt, crec que tots ens ho vam passar bé, i amb els Stands Up vas donar tema de conversa per un bon temps.