diumenge, 29 d’agost del 2010

10 Km de Ripollet: bones sensacions


Això del còrrer va com va. La setmana passada estava decebut pel resultat a Castellbisbal, i avui, en canvi, estic raonablement satisfet amb Ripollet. He fet 44m i 50s quan de fet aspirava a baixar de 45m. O sigui, bé. L'any passat vaig baixar clarament dels 44m. La gran diferència és que al 2010 la cursa de Ripollet ha arribat precedida d'un entrenament --ahir-- de 2h i 34m. És per això que m'havia fixat un objectiu diguem-ne que assequible. La primera de les dues voltes l'he completada amb l'Andreu Ballbé (Championchip) que està vivint una mena de segona joventut atlètica. l'Andreu va ser olimpic dels 800 metres. Fins l'any passat el guanyava sempre en qualsevol distància. Ara no. Està "que se sale" !!. Ja em va sorprendre a la Floresta, (5Km) i avui només li he aguantat el ritme en la primera volta i amb penes i treballs. Un cop ha començat el segon 5.000 ha posat la directa i només he pogut seguir-lo amb la mirada, fins que l'he perdut de vista. Ha fet 44,01. I està a punt de fer 58 anys!!!
De tota manera estic satisfet, com deia, perquè, a més a més, he anat més ràpid en la segona volta que en la primera (22,27 i 22,20). És poca diferència, però ben bona que és. En la segona volta, a més, he anat força estona sol. Era la quarta vegada que corria a Ripollet i he fet el segon millor registre. L'any passat vaig fer 43,31( 1,19 menys que avui).
He completat una setmana de 94 quilòmetres. La setmana que més he entrenat en els últims 2 anys. Preparant la Marató del Mediterrani, del 24 d'octubre. Per cert, precisament l'Andreu Ballbé m'ha dit que aviam què passarà si aquell dia resulta que es fan les eleccions al Parlament de Catalunya. De moment no podem fer altre cosa que esperar que en Montilla anunciï la convocatòria electoral...
El cap de setmana vinent, sessió triple: Dissabte, a les 8h, entrenament suau a Mossèn Homs ( 1h) amb el gran Pep Moliner.
Dissabte a les 18h, 10Km de Matadepera i diumenge, Mitja de Sabadell.
Ufff...!!!

8 comentaris:

Iban ha dit...

Bona tarda Xavi!x sota dels 45!quina canela tu!enhorabona x haver complert l'objectiu. Si segueixes aquest ritme superes els 400 mensuals,no se com t'ho fas per trobar temps x entrenar tant,quina enveja! Jo començo avui els entrenaments despres de les anyorades vacances,a veure amb quines sensacions em trobo!Fins aviat!

Xavi ha dit...

Certament trobar temps a vegades no és fàcil, i més quan fa tanta calor. Per evitar-la, molts dies entreno a abans de les 8 del matí. I quan estàs de vacances, fa mandrota llevar-se tant d'hora però... "és lu ka ni a !"

Oscarjet ha dit...

Hola Xavier !
ets la canya....no pares...crec que t´estan convertint en el meu idol.
Encara et queixes del crono !! joe !
i el finde que be ale.....
heheh sensacional !!
Ens veurem abans pero al mediterrani segur, fare la marato !!!
saluts !!!

Fran ha dit...

Bona nit Xavier,
M'alegro que hagis tingut bones sensacions. El temps genial, espero poder fer aquests temps en un futur.....
Volía donar-te les gràcies per perticipar a la cursa del meu nou poble, én un honor per mi que una persona que ama tant l'esport hagi vingut fins a Ripollet a fer la cursa :)
Ens veiem en futures curses, portser m'animo a fer la mitja del mediterrani.
Salutacions

Sebas Guim ha dit...

Déu n'hi dó, quin parell, tu i en Ballbé!!! Jejeje, segur que alguna cosa s'aprèn corrent al seu costat...Per cert, amb aquest planillo de cap de setmana crec que arribaràs una mica petat a Sabadell. No et passis, que vas molt bé.

Uri ha dit...

cap de setmana al vallès!!! el Pep Moliner és un crack i millor persona!

Anònim ha dit...

Hola Xavi.
Content de tornar-te a veure, feia temps que això no passava encara que amb el teu germa crec que ens entenem millor, ens veiem més sovint.
Salut company
XP

Xavi ha dit...

No sabia que no ens enteniem, Xavi ;-)