diumenge, 22 d’agost del 2010

Castellbisbal, cursa maleïda... per a mí!


Podria subscriure fil per randa la crònica que vaig fer l'any passat després de la cursa de Festa Major de Castellbisbal. El que em passa en aquesta cursa no em passa en cap altra. És increïble ! Cada any ho faig pitjor. Del 27,41 de l'any passat he passat al 28,03 d'avui. Certament no ho entenc. En fi... M'he proposat que l'any vinent faré algun entrenament a l'agost amb canvis de ritme per tal de mirar d'agafar una miqueta de velocitat que em pugui permetre, almenys, no retrocedir tant en el registre.
Era la primera cursa post vacances, però ja estic entrenant des de fa un mes.

3 comentaris:

Joan Castellà ha dit...

Tu ho has dit , te l´hauràs de preparar millor . De totes maneres avui fot moltíssima calor .

Sebas Guim ha dit...

Nano, no tinguis pressa!!! Això no compta per res. Tranki kulega. Ànims!!!

Iban ha dit...

No passa res home! amb aquesta calor insoportable no hi ha res a pelar! no s' ha ni de tenir en compte el registre.
Com veieu la xafugor de cara a la cursa de la Merce? Creieu que podrem rodar be?
(perdoneu la falta d' accents pero en aquest teclat ni surten .. :( )
Salutacions desde Dubrovnik!