dilluns, 11 d’octubre del 2010

10 del 10 del 10, calia fer un 10 !!!


10 d'octubre del 2010 (10/10/10). Caient en diumenge era clar que havia de fer una cursa de 10 Km per a celebrar un dia únic --de fet, com tots-- en el calendari. He escullit la de Sant Andreu de la Barca, la 1a cursa de Tardor. M'agrada recolzar les curses que es fan per primera vegada. Sé el que suposa organitzar una cursa i per això els dóno suport participant-t'hi.
Eren dues voltes a un circuit de 5 Km. Hi havia alguna pujadeta, però en general es podia còrrer bastant. Poc abans de sortir he notat que em venien unes enormes ganes de buidar la bufeta. Al Km 1,5 aproximadament un parc m'ha salvat. He hagut de parar i he estat 40" buidant... Això ha fet que trigués 22,58 en fer la primera volta, mentre que la segona l'he feta en 21,54, 1m 4s més ràpid. És que anava més lleuger, he, he... He acabat en 44m i 10s, descomptant els 40 segons fatídics. Temps oficial: 44,59; temps real: 44,50
Amb tot, he quedat a 1 minut de la primera dona classificada, Jackeline Gómez. D'haver-me evitat l'aturada "tècnica", l'hauria gairebé atrapada.
Ara fa 9 anys, a Sant Sadurní d'Anoia, em va passar el mateix que avui. Eren 6 km i vaig haver d'aturar-me inel.ludiblement. Això em va fer perdre un podi per categoria, ja que vaig quedar quart en la meva. El que va quedar tercer era un corredor al que sempre superava. Em va fer una ràbia....! I és que mai no he pujat a un podi!!!
Bé, deixem-nos de batalletes. M'he trobat força bé. El peu, però, no acaba de millorar. Faig tota mena de cures però la cosa no avança. I estic a 15 dies de la primera de les 3 maratons que vull fer en un mes.
Per cert. Era la segona vegada que corria a Sant Andreu de la Barca. El 24 de maig del 1998 hi vaig disputar una cursa de 6,7 Km. Era la meva 14 cursa. Ara en porto 373. La d'avui era el 127è 10 mil.

9 comentaris:

Iban ha dit...

Bon dia Xavi!
menys de 45' buidant la cantimplora i tot, canela! hehe
Llàstima el tema del peu ... esperem que no te'n resenteixis en fer la primera de les maratons.
A cuidar-se toca!

salutacions.
Iban.

Paco Gómez ha dit...

Muy bien Xavi, pero debes vigilar tus esfínteres pues siendo un personaje público cualquier videaficionado o fotógrafo podría enviarlo al zona zapping.
Sabes una cosa cuando llegué a casa mi hijo de 5 años lo primero que me dijo era que era día 10 del 10 del 10 y que había hecho una carrera de 10 km, pero en Rubí.

Cuídate el pie y suerte en tu próximo reto. Paco

http://www.atletisme-elnatacio.blogspot.com/

Oscarjet ha dit...

Quina bona idea, tipica de tu...genial! ens veiem a ca meva el 24oct!!! anire a fer marca, estic animat i corro a casa i hem veura el meu fill per 1er cop encara que te 13 mesos!! i si punxo tan se val ! no tinc por! amb dos coll.....pitxor es pasa en altres facetes de la vida o feina..

Pep ha dit...

M'has fet pixar de riure;

Segurament per 40" vas esperar la goteta: és moooolt temps ;) !!

D'altre banda et veig inspirat i estic d'acord amb que les primeres edicions de les curses hi ha molts nervis i fas bé en recolzar-les amb la teva immensa presència.

Enhorabona !!

txus ha dit...

Hola Xavi, desde Sant Andreu t'agraim la teva presencia a la nostre cursa, està be rebre suport quan començas una aventura d'aquest tipus, i nosaltres ens hem sentit molt acompanyats per tots els participants.
Moltes gràcies i sort!!!
Ens veiem a les curses.

Xavi ha dit...

Txus: Em va agradar molt la cursa. I no semblava pas que fos una primera edició. Tot al contrari. I això que la pluja us devia obligar a canviar plans, improvisar coses d'última hora... No vaig veure nervis en cap moment. Tot simpatia i amabilitat. Almenys el que jo vaig veure. Tot semblava estar sota control. Felicitats i endavant!

Ramon ha dit...

Aquesta parada tècnica encara no m'ha passat a mi ( la de la sabatilla descordada si :-)).
Et vam trobar a faltar a Sant Muç. També era un 10 el 10/10/10. Ànims per les tres maratons que venen !!

Anònim ha dit...

Ara entenc pq ahir nit no estaves al "Luz de Gas" amb els altres companys del loby barçatv3.

Xavi ha dit...

Tenia torn de nit. Per això ni hi era.