diumenge, 7 de novembre del 2010

Maleïda fisiologia...!


Igual que el passat 10/10/10 a Sant Andreu de la Barca, m'he hagut d'aturar a fer un riu a poc d'haver-se donat la sortida de la cursa que he fet avui, la 2a edició els 10Km de Sant Vicenç dels Horts. He perdut 45s. Increïble, especialment perquè en els últims 30 minuts abans de donar-se la sortida he miccionat fins a 3 cops !!. Imagineu la "riuada" que he fet "descarregant" durant 45 segons !!! Com podia tenir tant de líquid ? Si no havia begut res !!! M'ho hauré de fer mirar, potser. Bé. Al marge d'això la cursa està molt bé i molt ben organitzada, amb tots el Km visibles amb grans rètols. No m'ha sortit un bon registre: 44m 40s. Restant els 45s d'aturada, baixo de 44m (43,55), que serà el temps que anotaré. En qualsevol cas, lluny del sub 43 de Sants de la setmana passada. Avui era més dura, però. El meu germà Manel ha fet una cursa sensacional. Ha acabat amb un bonissims 42,59. Per tant, m'ha guanyat clarament, gairebé d'1 minut. És el primer cop que em supera en un 10.000. Ell fa 3 anys que corre curses populars i encara està en progressió. Jo crec que pot acostar-se als 40m si continua entrenant així de bé. Ara només li falta guanyar-me en mitja marató.
Diumenge que vé, cap a Salou falta gent. M'espera la Marató de la Costa Daurada, segona marató en 3 setmanes.

10 comentaris:

pep ha dit...

doncs jo he perdut uns 20" per descordada d'espardenya.

Això és can pixa.

Sort a la marató i potser veus massa o café o alguna cosa per l'estil,

De fet bona marca i se't veu bé

Xavi ha dit...

Què va ! No prenc cafè des de fa 4 anys. Només he begut un glop d'aigua des que m'havia llevat i un plàtan. Res més. Ja és el segon cop que em passa...

Iban ha dit...

Perquè nervis, amb l' experiència que tens, ho dubto. No sé, li preguntaré a la meva dona quan vingui d' EEUU (és metgessa), a veure si hi troba una explicació. Segur que és qualsevol xorrada. No pateixis per això, tot i que és un engorro.
Bon temps Xavi.
A veure la setmana vinent si no se' t resenteix el peu!
Sort! i esperem la crònica!
Salutacions.
Iban

Jaume ha dit...

Hauràs d'aprendre a fer-ho corrent com els ciclistes...
Jo abans de competir sempre he d'anar al lavabo encara que ja ho hagi fet al sortir de casa. De fet si no hi vaig pocs instants abans mala senyal. Vol dir que no estic concentrat.

A veure si ja tindràs problemes de pròstata. És que ja tenim una edat !

Jaume Aragonès

Xavi ha dit...

He buscat una mica per internet. Quan fa fred sembla ser que és ben normal tenir més ganes de miccionar. Aquest matí a Sant Vicenç, abans de la cursa feia un fred que m'ha fet mocar-me un munt de vegades. Fins i tot he pensat que m'havia constipat ja que el nas em rajava notablement. He corregut amb guants i amb samarreta a sota de la de tirants. Els guants, al final, m'han sobrat. M'agrada més aquesta explicació que la de la pròstata... sí bé també és una possibilitat

Raúl Muñoz ha dit...

El tema del fred és un fet inqüestionable. Es veu que la pròstata s'encongeix o no sé què fa que tinguis més ganes. És fàcilment comprobable apuntant les vegades que hi vas a l'hivern quan fa fred de debó i a l'esiu (quan també suem més).
Suposo que també va per dies. Jo, personalment, tinc dies horrorosos d'anar dos o tres cops en relativament poc temps... Com titules tu, això és la fisiologia, je,je

Sort a la marató!

Unknown ha dit...

A mi hem passa un munt de vegades :(:( Ho faig a casa, però quan arriba l'hora de la cursa.... pffff, 3 'o 4 vegades al bany!!!!
No sé, a mi el metge hem va dir que eren nervis, que encara que no ho notés podia ser això.
Eñ ìtjor que es pot fer és pensar-hi, perque t'entren més ganes :( .
Sort a la Marató ;)

Fran

Celula Running ha dit...

A mi també em pasa el mateix i crec que el día de la cursa de Sant Vicenç del Horts vaig tenir que anar quatre o cinc cops a fer rius com dius tu.
I no un Besós eh?....Ebros!!!
Ara, jo si que prenc café.
Salutacions

Ramon ha dit...

Ostres Xavi , el tema crea debat. Estic convençut de que es el fred i una mica els nervis. He coincidit amb el Nolo últimament i està molt fort. Força per la marató a Salou !!

Manuel ha dit...

Definitivament és el fred. La sang fuig de la pell per no perdre temperatura i es concentra en les vísceres de l'abdomen. Aixó augmenta el flux de sang al ronyons i provoca augment de la diüresi.

El problema és que et fa començar a córrer una mica just de líquids, perque ja l'has pixat abans. Per aixó és molt important hidratar-se bé durant la cursa, sobretot al hivern. Sues menys per pixes més...

I bueno... tot són excuses, que et vaig donar una canya que pa qué