diumenge, 9 de setembre del 2012

Cursa d'Horta, un altre 5 mil

  Avui he corregut la cursa popular de 5 Km de la Festa Major d'Horta. Gran ambient, gran organització de la mà de la sempre somrient Maria José Moscoso, i un grapat de corredors i corredores, fins a un total de 612 que han acabat la cursa. A les 9 del matí s'ha donat el tret de sortida pels costeruts carrers d'aquest barri barceloní. Certament la cursa té el seu què ja que bona part d'ella te la passes pujant. A la part final, però, es baixa força i això permet maquillar una  miqueta el crono. He sortit al costat de l'Andreu Ballbé, però de seguida m'ha deixat endarrera. Com està el paio ! Al final m'ha tret gairebé 1 minut ! He comprovat que em costa anar mínimament ràpid a les pujades, però en fi, és el que hi ha. En el camí de la preparació per la Marató del Mediterrani del 21 d'octubre, he programat aquest 5.000 i el de Bellaterra de dimarts, a més del 10.000 de l'Ametlla de Merola de diumenge vinent. Potser no seria el més adequat, però es tracta de provar coses. Evidentment també faig entrenaments llargs --com no !-- però per competir penso que distàncies més curtes em poden donar una miqueta de velocitat. Ja veurem què tal surt l'experiment.
  Pel que fa a la meva cursa he acabat en el lloc 94 de la general, i 12è de la categoria amb un temps de 21m i 16s. Tenint en compte el perfil, ja em sembla bé. El GPS ha marcat menys distància, però en carrers estrets com els d'avui, sovint perd el senyal. Només m'han superat dues atletes. La tercera, Jessica Vall, ha volgut esprintar-me però he respòs amb contundència i he pogut evitar que entrés abans que jo a la meta, he, he...!
Amb Íñigo Pérez, un popular com jo. Ha fet 26,43
   Pròxima cita, com deia, dimarts a Bellaterra. I encabat, cap a Barcelona, que em sembla que hi ha una manifestació a la que s'hi ha d'anar, oi ? ;-)))