diumenge, 22 de març del 2015

Per la Justícia Social

Castillejo i Cáceres entrant a meta acompanyant un atleta amb cadira de rodes (Foto: J. M. Blanes)
Avui he corregut la segona edició de la cursa per la Justícia Social, a Terrassa. Gran iniciativa atlèticosolidària que demanava a tots els corredors que portessin 5Kg de menjar Jo crec que tothom ha portat el menjar. Fins i tot els cracks, Carles Castillejo i Nacho Cáceres. Tot un èxit ! S'hauran recullit almenys 4 tones d'aliments. Una passada. Pel que fa a la cursa eren 5,2 Km, amb algunes pujadetes que he resolt força bé. Estic content de les meves prestacions. He acabat en 21m 54s i he passat el 5.000 en 20,59. El Km més ràpid l'he fet per sota de 4m/km. Feia molt de temps que no aconseguia això.

Recullint aliments
El millor registre del 2014 va ser 21,05 en pista; per tant estic molt satisfet. El recorregut m'ha agradat molt. L'he trobat ràpid, fins i tot.
Amb l'Empar, l'Arcadi i la Sònia a Catalunya Ràdio

Ahir dissabte vaig córrer 40m per la Diagonal amb una il.lustre corredora i recent maratoniana: l'Empar Moliner. Va fer la marató de Barcelona, diumenge passat, en 4h i 10m, però sense forçar. En la pròxima marató baixarà de les 4 hores, seguríssim. En el nostre petit rodatge la vaig veure perfecte i corrent a ritme molt i molt bé. Una crack, l'Empar! Aviat ja no la podré seguir...!

Diumenge que vé no faré cap cursa per feina. Transmetré les finals masculina i femenina del World Padel Tour de Barcelona, al Reial Club de Polo, amb el Javi Casadesús, per l'Esport3