dimecres, 3 de juny del 2015

5 Km a Sitges per lluitar contra la PKU

Arribant a la meta als Jardins de Terramar
Diumenge vaig córrer un 5.000 a Sitges per ajudar a lluitar contra una malaltia rara, la PKU. La iniciativa va ser un èxit, ja que es van recaptar uns 13.000 euros. Vaig coincidir amb el meu company de feina Àlex Castells. Ens va animar a participar-hi, la també companya nostra a la tele, Raquel Mateos. La cursa es va fer al llarg del passeig marítim de Sitges, amb anada i tornada des dels Jardins de Terramar. Vaig sortir molt ràpid, a ritme d'entre 4 i 4,10/km, una velocitat que ja fa temps que no puc aguantar gaire estona. Però no em va importar. Vaig anar fent fins arribar a superar la que seria la segona noia classificada. El meu GPS em va marcar que el recorregut eren en realitat 5,32 Km. A l'acabar en 23m i 2s, el meu ritme global va ser de 4,19/km, que em va deixar prou satisfet. Va fer poc vent i això va ajudar a què es pogués córrer molt bé.
Amb el Xevi Eusebio i l'Àlex Castells, somrients, abans de l'esforç
  Aquest diumenge no faré cap cursa, ja que repetiré com a "speaker" a la cursa de Martorell, igual que l'any passat. Una cursa, aquesta, per cert, molt recomenable, sota la batuta d'Ester Peiroten Pinheiro. Els serveis que hi ha són magnífics i, a més, hi ha un macrosorteig a l'acabar que fa que a quasi bé tothom li toqui alguna cosa. Us hi espero !

2 comentaris:

paco ha dit...

¿TV3 y/o Esport3 emitirá en directo por TDT y/o internet al Barça de Fútbol Sala Juvenil en la XII copa de españa de dicho deporte que se celebrará este fin de semana en Motril, la capital de la costa tropical granadina? El Barça jugará el sábado la primera semifinal de dicha copa a las 6 de la tarde contra el Aljucer El Pozo. También pregunto si emitirán en directo la segunda semifinal que también se jugará el sábado, y la final del domingo a las 12 del mediodía.

Xavi ha dit...

No ho transmetem.