dilluns, 4 d’abril del 2016

Un doblet de nou

Amb l'Arcadi, el Toni i la Dra. Puentes, a la cursa de Medijocs
A Medijocs (Foto: A. Oviedo)
Esprintant (Foto: JM Blanes)
Ara feia molt de temps que no feia més d'una cursa en un mateix cap de setmana. Un doblet, vaja. Des de l'octubre, que és quan vaig començar a treballar els caps de setmana, prefereixo només fer-ne una, per tal de no anar massa cansat a la feina. Aquest cap de setmana tenia dues cites inel.ludibles. Dissabte, la cursa de Medijocs, sota els auspicis de l'incansable doctora Yolanda Puentes, i diumenge, la Cursa per la Justícia Social, a Terrassa. Al ser curses curtes, de 8 i 5 km respectivament, les vaig poder fer sense problemes i sense quedar esgotat.
A Medijocs, de 8,2 Km, es tracta de no cremar-se molt ràpid perquè té alguna pujada notable que pica força. De fet és un cross que ens porta fins a Can Borrell i torna a la zona de sortida, al Parc de la Pollancreda, de Sant Cugat. Vaig acabar amb un temps de 38m i 43s, 4 minuts llargs més del primer cop que hi vaig córrer, ara ja fa 10 anys. Llei de vida... Bon ambient i res de fang, que era el què temia després de la pluja del dia anterior.
Solidaritat a la Cursa  de la Justícia Social
          I diumenge, la Cursa per la Justícia Social, en la que els participants portem 5 kilos de menjar cadascun per què es faci arribar als més desfavorits de Terrassa. També és una cursa inclusiva ja que s'hi fa una cursa prèvia perquè participin aquelles persones que per les seves minusvalies no podrien fer-ho. La imatge de desenes de corredors empenyent cadires de rodes és una de les senyes d'identitat de la cursa, sens dubte.
Recullides 4 tones d'aliments
         Pel què fa a la meva cursa, estava convençut que no seria capaç de baixar dels 21m 54s que vaig fer al 2015, i així va ser. Vaig acabar amb uns fluixos 23m 12s, 1 minut i 18 segons més lent que fa un any. De tota manera vaig acabar prou fort com per esprintar en els últims metres. 
  La pròxima cursa serà la de El Corte Inglés, el dia 10 d'abril. Fa 9 anys que no la faig, Ja toca !