diumenge, 9 d’octubre del 2016

A la tercera ha anat la vençuda !!

L'esplanada de meta, abans de començar
     Després dels dos abandonaments en les dues últimes curses per problemes físics, avui he pogut fer sense massa problemes, els 10Km de Sant Andreu de la Barca. El turmell que em vaig torçar el cap de setmana passat, diria que ja està a ple rendiment. I l'esquena que em va fer plegar fa dues setmanes, sembla que gairebé també. Ara torno als problemes al sacre de la part esquerra. Crema escalfadora a tope i anar fent. Però està clar que ho haig de solucionar, entre altres coses perquè em fa córrer --i entrenar-- amb por i indefectiblement, més lent.
El meu crono d'avui

     Feia 5 anys que no corria a Sant Andreu de la Barca. Un 10.000 amb alguns tobogans que no permet fer uns grans registres. Al 2011 vaig córrer en 41m i 54s, un registre absolutament impossible per a mí, no en aquest 10.000 sinó en qualsevol. La meva idea avui era, si el saccre m'ho permetia, mirar d'acostar-me als 45m o fer un 46 curt. He escalfat el millor que he pogut. He vist de seguida que el sacre em respectaria, però el què dic: noto que no puc anar massa ràpid. A la segona volta, però, he passat a unes quantes de les noies que al començament de la cursa m'havien passat a mí. Sempre està bé motivar-se per intentar anar més ràpid. He passat la primera volta en 23 minuts i 23 segons, per tant he pensat que baixar de 47 seria un què, perquè voldria dir que hauria mantingut el ritme, que ja és molt. Dit i fet. He acabat en 46m 42s, per tant he fet la segona volta 4 segons més ràpid que la primera, cosa que no està gens malament. Com ja sabeu els que sigueu seguidors d'aquest blog, ara un 10.000 en el qual faci 45 minuts ja està prou bé per a mi. I això si és pla, que avui no era el cas. A més a més cal afegir que divendres vaig fer un rodatge d'1h 45m i dissabte un altre de 1h 30m, Per tant portava una bona tralla dels dos últims dies.

     El cap de setmana que ve toca doblet: dissabte els 10km de Santa Margarida i els Monjos i diumenge els 10 Km del Correbarri, a Bacelona. Veurem com va.