divendres, 23 de desembre del 2016

Cursa de la UAB, cursa nova, per a mi

En una de les pujades (Foto: UAB)
Feia temps que volia fer-la. Està aprop de casa i, sobretot, perquè vaig estudiar allà la carrera de Ciències de la Informació. Aleshores se'n deia així de la carrera de periodisme. Era ben conscient que la Cursa de la UAB, per la ubicació de la Universitat Autònoma, tindria pujades i baixades notables. I no em vaig equivocar. Els primers 3,5 quilòmetres, més o menys, és practicament tot una baixada important. Fàcil agafar una bona velocitat. Conscient que després caldria remuntar el què haviem baixat, vaig pensar que el millor era no cremar-me en excés en aquesta primera part. Un cop tornats al recinte universitari, cap el quilòmetre 6, és quan realment la cursa s'endureix. D'una banda pel cansament acumulat i, de l'altra, perquè les pujades llargues són una constant. La palma se l'emporta la pujada cap a la Facultat de Veterinària. Llarga i duríssima. Per mi, impossible anar més ràpid de 6m/km. Com sempre em vaig anar motivant mirant d'atrapar les noies que tenia al davant. En l'últim quilòmetre vaig proposar-me atrapar l'última que veia. A 300 metres de la meta ho vaig aconseguir. En total vaig invertir 45m i 47s  La llàstima és que la cursa era un pelet curta: 9,85 quilòmetres, em va marcar el GPS. La marca era massa bona. Jo comptava en fer 47m, ben bé. En qualsevol cas, vaig quedar molt content. Ah!... i a


La classificació. Just per davant de la segona noia.
més vaig quedar segon de al categoria d'edat, en la que van córrer 22 persones. 2n de 22. Està bé.
  Bon Nadal a tothom !!!