dimarts, 16 de maig del 2017

Content a Vilanova i la Geltrú

Les llebres de 45m, just darrera meu (Foto: Gabriel Miquel)
Diumenge vaig córrer els 10 km de Vilanova i la Geltrú. Recorregut molt planer en un circut de 5km al qual es feien dues voltes. Erem poquets i vaig poder sortir força endavant.
Vaig sortir rapidet, fent els dos primers quilòmetres a 4,20 i 4,21. Les llebres de 45m (ritme 4,30) les tenia, lògicament, endarrera. Tres quilòmetres consecutius (del 3 al 5) a 4,32 van fer que les llebres em trepitgesin els talons. Cap el 7,5 i em van passar. No las vaig poder seguir. A aquelles alçades de la cursa, ja havia atrapat l'Emi Vaquero, l'incombustible atleta veterana de 65 anys, amb un munt de participacions i medalles en europeus i mundials a totes les distàncies, a la qual feia molt que no veia en cap cursa. Em va costar molt atrapar-la, però al final li vaig poder treure uns 30 segons a la meta. El meu objectiu era millorar el registre de la setmana anterior a Bombers. No era complicat donada la mediocritat de la marca d'aquell dia. Al final, a Vilanova vaig acabar en 45m i 16s, un registre que ja s'acosta a on estic ara, que és entre 44 i 45 minuts. La cursa ben organitzada; els quilòmetres marcats; el dia va acompanyar; caloreta, però soportable; poc o gens de vent. Cursa recomenable de totes totes.
Bona cursa, a Vilanova i la Geltrú
 No vull oblidar-me de dir que també va córrer aquest diumenge --no a Vilanova, sinó a Badalona--, la cursa del Dimoni (10km, també) el meu company de feina a esports de TV3, l'Agustí Alavés. L'Agustí és un gran expert en futbol internacional i a més l'explica de meravella. Seguiu-lo a l'Esport3. Us encantarà. Va debutar a Badalona després d'haver-se posat en forma de manera brillant. Benvingut, Agustí, al món dels bojos del córrer !
Un crack, l'Agustí Alavés

Aquest diumenge estrenaré cursa. Correré a La Mina. Mai no l'he feta. 10 km. Aviam com va.