diumenge, 28 de maig del 2017

Segona vegada que faig la cursa DIR Diagonal

És una cursa de les que paga la pena fer-la pel recorregut que té. Per un dia, millor dit, per unes hores, el corredors podem practicar el nostre esport pel bell mig de la Diagonal de Barcelona. La cursa surt del Palau Reial i acaba a la façana litoral. 10 km que, lògicament, són en lleuger descens, i per tant, les marques no s'han d'homologar. En qualsevol cas, és un autèntic luxe poder córrer per una dia per la Diagonal.
L'Helena, amb el 012.  No podia ser d'una altra manera !
 Igual que vam fer fa 4 anys, l'Arcadi i jo hem quedat a l'estació del metro de Selva de Mar per anar amb el subterrani fins la sortida. Hem quedat a dos quarts de 8, una hora abans del tret de sortida, i hem arribat tot just 5 minuts abans de l'inici. Fa 4 anys vaig acabar amb un registre de 41m i 15s. La meva idea avui era acostar-me als 43m. Al poc de donar la sortida el primer objectiu ha estat atrapar a les llebres de 45m, que han sortit una mica per davant meu. Quan m'he posat a 4,25 he vist que no les atrapava. Això vol dir que anaven un pèl més ràpid del què els tocava. Aleshores m'he posat a 4,15 i a l'alçada de la Plaça Francesc Macià --km 1,5, més o menys--, per fi les he atrapades. Les he tingut trepitjant-me els talons una bona estona. He hagut d'espabilar de veritat quan una de les llebres sí que m'ha atrapat. He tornat a accelerar i he pogut arribar a meta clarament per davant: 44m 28s. Millor marca de l'any --no homologable donat el descens que té la cursa-- i lluny del sub44 que pretenia. És el què hi ha. A l'acabar la cursa m'he trobat el Jordi Sanuy, company de la redacció d'esports de TV3, que té un blog de cinema fantàstic, per cert,  i l'Helena Garcia Melero, també companya a TV3.
  Diumenge que ve no faré cap cursa ja que estaré d'speaker a la cursa de Martorell (10Km) i segurament dilluns 5 de juny faré els 10km dels Blaus, a Barcelona. Veurem.