dimecres, 3 de maig del 2017

Una mica Tortuga

A poc de la sortida (Foto: Carles Cat)
 Feia molts anys que tenia ganes de córrer la cursa de Fons de Les Tortugues de La Garriga, que es fa cada 1 de maig. Per una raó o altra, mai no hi havia pogut anar. Finalment al 2017 va arribar l'oportunitat per a fer-la. Després d'estar una setmana sense córrer ni un metre ja que he estat transmetent el Barcelona Open Banc Sabadell (el "Godó" ) i m'era impossible córrer, la reaparició va ser a La Garriga. Cursa de 14 quilòmetres, si bé el meu GPS em va indicar 14,32. Gran ambient en una matinal atlètica amb curses per a totes les edats. Amb l'Arcadi vam sortir molt endarrerits i vam fer els primers 7 quilòmetres petant la xerrada. Als dos ens anava bé anar molt suau; ell perquè diumenge dia 7 corre la marató de Ginebra i jo perquè portava molts dies sense córrer. Al voltant del km 7,5, una rampota molt empinada i força llarga ens va acabar separant. L'Arcadi arrossega molèsties a tendó d'Aquil·les i no va voler forçar. Jo em vaig trobar molt bé i vaig anar fent. Encara quedaven algunes pujades abans de tornar a La Garriga. Al final vaig entrar en 1h 21m i 36s, un registre moooolt modest, però que em va permetre gaudir dels paisatges i d'un recorregut molt amè i variat. Està clar que els curses es gaudeixen de veritat quan vas a un ritme molt tranquil. I va ser el cas. L'Arcadi va entrar a meta 3 minuts després.


Bona foto, Carles Cat !
  Després em vaig quedar a acompanyar l'Arcadi mentre firmava llibres del seu "La Volta al món en 80 maratons". En va vendre i firmar un bon grapat !

L'Arcadi en plena feina d'autor !



Molta gent em diu que m'animi a escriure un llibre...
Aquest diumenge tornaré a fer una cursa multitudinària: la Cursa de Bombers. 10 Km per Barcelona.