dimarts, 6 de juny del 2017

Doblet per començar... i doblet per acabar !

Fent d'speaker a Martorell
L'entrada a meta als 10Blaus. Aquesta panxeta....!
Setmana curiosa aquesta perquè la he iniciat amb un doblet i l'acabaré --si no hi ha cap imprevist--amb un altre doblet. Tot va començar diumenge 4 en què vaig fer per quart any consecutiu d'speaker de la Cursa i Marxa Solidària de Martorell. Començo a parlar una mica abans de les 8 del matí, i acabo de fer-ho cap a les 12h. Són 4 hores molt intenses de feina i d'emocions. L'Esther Peiroten, l'organitzadora, és una màquina ! Ha estat capaç de crear una cursa on tothom surt encantat. Sempre. Des del guanyador fins a l'últim marxador, passant pel públic i per les Germanes Hospitalàries. La cursa és solidària perquè les inscripcions van, no una part, sinó íntegrament, a la Fundació Benito Meni, una ONG que te cura dels malalts mentals de països desafavorits. Tot un exemple, l'Esther. Lògicament, no vaig córrer la cursa. A la tarda vaig sortir a trotar 40 minutets, pensant en la cursa que sí faria dilluns 5 de juny, segona Pasqua, festiu a Barcelona. Eren Els 10Blaus, una cursa de 5 o 10km, a gust del consumidor, que es fa al barri de Gràcia de Barcelona i que encara no havia tingut ocasió de córrer-la. El primer km i el 6è, ja que es donen dues voltes al circuit, és especialment dur, ja que tot ell és pujada. Però és l'única dificultat. Un cop arribats al camp de l'Europa, el punt més alt, tot fa baixada, pràcticament, o és majoritàriament pla. Es pot recuperar bastant. He passat el primer 5.000 en 23m i 20 segons. Tenint en compte que he guanyat una mica de pes, i la pujada del principi, no m'ha semblat un mal temps de pas. En la segona volta, fins i tot he millorat. Motivant-me en atrapar les noies que tenia a l'abast, he aconseguit finalment fer la segona volta en 23m 04s. Tota la cursa, doncs, en 46m 24s. M'ha semblat que les meves prestacions, avui, no han estat malament del tot.
L'Esther Peiroten, entrevistada per televisió.
  Un doblet diferent, entre diumenge i dilluns.
  I la setmana acabarà amb un altra doblet, com deia. Dissabte al vespre, els 10km de Sant Joan Despí; i diumenge al matí, el 10Km Besòs-Maresme, on l'any passat vaig aconseguir un 44,04 que em va deixar força satisfet. És clar que aleshores el dia abans no havia corregut una cursa. Veurem com surt...