divendres, 7 de juliol del 2017

"Pinyaco"

  Alguna vegada he caigut en alguna cursa. Però que jo recordi sempre ha estat en curses de muntanya. Diumenge passat em vaig estrenar amb una caiguda en una cursa d'asfalt. Va ser a la Cursa de la Vila Olímpica. Anem a pams.
Abans de començar la cursa de la Vila Olímpica
  Com que ara estic de descans i només corro alguna cursa el cap de setmana, per allò de no perdre el "cuquet", vaig decidir prender-me-la amb molta calma. Objectiu: baixar dels 50 minuts. Em vaig enganxar a la llebre coresponent i vaig anar molt còmode, com preveia. Al veure que anava tant bé, vag decidir que els 2 últims quilòmetres els faria més alegres per tal de fer 49 minuts curts o fins i tot 48 llargs. Estava al meu abast ja que vam passar el km 8 una mica per sota dels 40 minuts (ritme 5m/km) Dit i fet. A partir del km 8 vaig accelerar sense problemes. Em vaig posar entre 4,35 i 4,40. Arribo al km 9 i encaro els últims 1.000 metres per mirar d'aconseguir l'objectiu. Consulto el meu crono per poder fer els càlculs de quin temps podria fer a meta.... I "pinyaco"....!!!
El genoll esquerra, malmès
Ensopego amb un dels separadors de goma del carril bici, i me'n vaig de lloros a terra. Em rasco els genolls, especialment l'esquerra, els colzes, la panxa... De seguida m'adono que estic be, que no ha passat res greu. M'aixeco. La llebre dels 50 minuts em passa. Començo a trotar una miqueta i de seguida m'adono que el braç esquerra el tinc ben adolorit. És la part del cos que ha "absorbit" majoritàriament la caiguda. Em fa mal. Estava per baixar dels 49 minuts i arribo a meta en 51m i 54s. Òbviament el crono ja no m'importa. Tan bon punt arribo a meta me'n vaig directe a la Creu Roja. Em curen les rascades i em miren el braç. No hi troben res d'especial. Amb prou feines puc fer gens de força amb ell. El cas és que avui, 5 dies després, encara estic adolorit del braç, especialment del canell. Si la cosa dura més dies, hauré de fer-m'ho mirar bé. Dimecres vaig al fisio, aviam què n'opina i decidirem.
  Divendres que ve, dia 14, tinc previst córrer la cursa del Circuit de Catalunya. Aviam.

1 comentari:

TXABI ha dit...

No hi ha foto del moment de la caiguda; així què és lógic pensar que et vas llençar al terrs en acabar per "justificar" d'alguna manera aquests 51 llaaargs... Tots hem tingut un mal dia algún cop...
(és conya... va tot bé? Et vaig escoltar dient-me que, si arribaves bé al 8 aniríes a per mi, i ves per on!). Cuida't