dimarts, 1 d’agost del 2017

Bagà: gran debut familiar

En Jordi, l'Arnau, la Núria, la Mònica i un servidor, després de la cursa de Bagà
Diumenge vaig córrer per primera vegada la Cursa Popular de Festa Major de Bagà. Cursa exigent per la pujada de la primera part, però agraïda per la baixada que té a la tornada cap a Bagà per la Via del Nicolau. En total, 8 quilòmetres. Just la setmana anterior havia reprès els meus entrenaments. Per tant, era evident que molt no podia demanar-me, en quant a registre. Pocs corredors a la sortida. Mirant la classificació, només van acabar la cursa 34 corredors; o sigui, la cursa amb menys participació que recordo, tret d'una a Can Mir, on visc, feta al 1998, on crec que amb prou feines erem una quinzena de corredors.

Suant la cansalada a la pujada

La Núria, també suant... Quina jabata !! 

L'Arnau a meta; com si no hagués fet cap esforç !

Cunyaaaaaaao...! Gran, Jordi !!

Amb el gest i la cara de felicitat, paga, la Núria ! Proud of you, sister !!
I aquí, què me'n dieu ? Amb la seva copa !!!
 
Cursa agradable i que serà recordada en els anals de món del córrer perquè va significar el debut de la meva germana Núria, del seu marit, Jordi i del fill d'ambdós, l'Arnau.Vam passar un cap de setmana plegats molt agradable. El dia abans de la cursa vam fer tot el recorregut caminant. Va ser perfecte, perquè al dia següent, en cursa, al fer-la corrent, va ser tot molt més ràpid. La Núria va trigar 1h i 4 minuts. Al ser tan poquets els participants, fins i tot li va tocar una copa ! Estava exultant. Arribar i moldre ! En Jordi va fer uns més que magnífics 51 minuts, superant unes molèsties a la part baixa d'un bessó. L'Arnau va córrer la cursa de 3 Km i va baixar dels 20 minuts (19,58). Té futur com a corredor, segur, si s'hi dedica. Jo vaig acabar en 43m 17s, en el lloc 18 de la general i el 3r de la meva categoria. Només hi havia trofeu pels dos primers de cada categoria, així que res de res en quant a copa per a mi.
Medalles per a tothom !
  La cursa, tenint en compte que era molt petita en quant a participació, tenia tots els detalls. Avituallaments, ben marcada perquè ningú no es perdés, gran avituallament final, lliurament de trofeus a una sala d'actes on tothom estava perfectament assegut còmodament, i on vam poder veure el vídeo de la cursa amb les nostres arribades respectives, curses de nens, medalles per a tots els participants, nens i adults, fotos de totes les arribades i de tots els participants en cursa... Magnífic, vaja, tot plegat. L'any que ve espero tornar-hi. Ja li he dit a la Núria que millorarà ostensiblement el seu registre. No tinc cap dubte. I en Jordi i l'Arnau, segur que també milloren ! I que no se m'oblidi: a la tarda vam anar tots a caminar fins a Guardiola de Bergadà, per a completar la Via del Nicolau i vam tornar a Bagà pel camí Ral. Uns 6 km més. Estan forts aquests parents meus !