dissabte, 30 de desembre del 2017

Igualaré el rècord de 55 curses en un any

         Feia 9 anys que no corria la Sant Silvestre de Canovelles. Ho vaig fer al 2008. M'ha sorprès que des d'aleshores, no l'hagués feta més. Però les dades no enganyen. Aquesta cursa es feia abans el 31 de desembre, sent una de les poques Sant Silvestres de Catalunya que es corria l'últim dia de l'any al matí. Ideal per doblar o bé si treballes a la tarda-vespre-nit del 31. Aquest any l'han canviada al dia 30, cosa que em permetrà, si tot va bé, córrer altres dues curses demà --dia 31-- i arribar a les 55 curses, tal com vaig aconseguir al 2013 i al 2014. I seran 14 curses més que les que vaig córrer al 2016. No està malament, oi?
Novament amb l'Arcadi i en Carles Boix, després de la cursa (Foto: selfie Arcadi)
          Avui no sabia massa ben be com enfocar la cursa, tenint en compte que demà en faré dues: al matí a Santa Coloma de Cervelló i, a la tarda, la dels Nassos, a Barcelona. En aquesta última voldria intentar fer la millor marca de l'any. Al 2016 ho vaig aconseguir i fa 2 anys, també, aleshores a Sant Cugat. Demà no ho tinc tan clar, però si veig que vaig be, ho intentaré. El temps a batre és 44m 11s aconseguits a Sant Joan Despí, al juny.
         Tornant a Canovelles, he tornat a coincidir amb l'Arcadi, el Carles Boix i també amb en Jordi Sanuy, amb qui ja havia coincidit a Les Franqueses. Hem sortit plegats però de seguida els he deixat tots endarrera. Tampoc no he anat gens fort. Haviem escalfat 4 km amb l'Arcadi i el Carles. I crec que m'ha anat força be. He anat de menys a més. He estat tota la cursa passant corredors i corredores. Al final he acabat amb 48m i 02s, que m'ha semblat un registre que estava prou be, tenint en compte que, com deia, no he apretat gaire, execepte en l'últim quilòmetre, en el qual he aconseguit atrapar i superar dues noies.
          Aviam demà al matí què tal, a Santa Coloma de Cervelló. M'ho vull prendre amb calma per intentar fer-ho el màxim de bé a la Cursa dels Nassos, a la tarda.