dimarts, 26 de desembre del 2017

Tercera cursa en 4 dies

 Aquest final d'any s'està convertint en un seguit de curses en pocs dies. El 23 de desembre vaig fer la Milla de Valldoreix; el 24, la Primera Cursa de Nadal de Sant Sadurní d'Anoia i avui, dia 26, he fet la cursa pel Riu Ripoll, a Sabadell. I encara queden la Sant Silvestre de Canovelles --el dia 30-- i la Cursa dels Nassos, el 31. O sigui, 5 curses en 8 dies. No està malament.
Amb l'Arcadi i el Carles (Foto: selfie Arcadi Alibés)
  Avui, la tradicional cursa del Riu Ripoll l'he feta amb l'Arcadi i el Carles Boix. 8,8 Km, en els que sempre em costa córrer. És un terreny molt de cross, trobo, amb moltes irregularitats, que t'obliguen a anar amb molt de compte. Com que la sortida és estreta i el primer quilòmetre i mig també, es fa difícil poder córrer amb comoditat en aquest primer tram. L'Arcadi i el Carles m'han deixat enrera. Quan el recorregut s'ha aclarit una mica, he pogut enllaçar amb ells. Al tenir espai m'he trobat molt més còmode i he anat accelerant el ritme. Els he deixat i m'he posat en el mode atrapar. Consisteix en mirar d'atrapar els corredors i corredores que tinc uns metres per davant. Aquest sistema, a part de motivar-me, fa que cada cop vagi més ràpid. Lògicament, els corredors que tinc més allunyats de mi són els que van més ràpid. He arribat a posar-me alguns segons per sota de 4m/km. Total, que he acabat els 8,92 Km del meu GPS en 44m i 40s. Un promig de 5m/km. En el global, molt lent, però satisfet perquè, com deia, per moments he anat ràpid.
  Pròxima cita, dissabte al matí, a la Sant Silvestre de Canovelles.