dilluns, 26 de febrer del 2018

10 mil post marató

  Aquest diumenge no he volgut fer la Mitja de Gavà. M'ha semblat que després d'haver fet, les últimes 4 setmanes, Marató-Mitja-Mitja-Marató, ara fer una nova mitja marató podria ser excessiu. Però tenia dubtes, ja que l'11 de març faré la Marató de Barcelona, també sense Galloway, i no m'hauria anat malament, potser, fer més quilòmetres. En fi. Al final em vaig decidir per a fer els 10 Km que també es podien fer a Gavà. Cada cop són més les curses que ofereixen la possibilitat de córrer distàncies diferents. Està clar que és per mirar d'atraure el màxim de corredors.
  No tenia cap objectiu especial de marca. Simplement volia veure què donaven de sí les meves cames. Com és habitual, les noies que tenia al davant eren l'objectiu. Totes les que vaig anar veient les vaig anar atrapant, especialment en la segona part de la cursa, quan ja tornàvem cap a la Bòvila, on hi havia la meta.
Abans de començar la cursa (Foto: selfie)
  Vaig intentar apretar a estones, però em vaig quedar en uns modests 47m 05s. Pensava que podria almenys fer 46m, però no va poder ser. Tampoc em vaig quedar tant lluny, tot sigui dit. L'important és que últimament em recupero molt ràpidament de cames. Com si m'hagués endurit més, no sé... Avui he fet 1h 15 minuts sense forçar gens i estic perfecte. Dimecres, si tot va bé, faré una sessió llargueta, 2h i 30m, pensant en la marató de Barcelona. Diumenge 4 correré la Unirun, la cursa de les Universitats, al Fòrum. Seran una mica menys de 7 quilòmetres. Aviam què tal va.