dilluns, 5 de febrer del 2018

Content a Granollers

Passant per La Garriga (Foto: Carles Boix)
La mitja de Granollers, per molts és la més clàssica de les que es fan a Catalunya, tot i que no és la que ha celebrat més edicions. És una cursa en la qual tradicionalment faig força més minuts que els que  habitualment faig en una mitja. El perfil és complicat. Puges fins a La Garriga els primers 10 quilòmetres i després baixes bastant fins a Granollers. Dic "bastant", perquè a la tornada també et trobes rampes. Si no has regulat bé al pujar, aquestes rampes de tornada es fan dures. Una setmana després de la Marató de Tarragona no volia arriscar. Em notava recuperat, però encara que els últims tres dies --dijous, divendres i dissabte-- havia descansat del tot, no volia prémer l'accelerador, per si de cas. L'Arcadi estava en la mateixa situació que jo, ja que venia de la Marató de Marràqueix de la setmana passada. Hem anat plegats entre 5,15 i 5,19 fins a La Garriga. Els 10Km els hem passat en 53 minuts. L'objectiu que ens hem fixat era, almenys, baixar de 1h 50m. Com que l'Arcadi és una calcul·ladora, ràpidament m'ha dit que si anàvem a 5m/km fins a la meta, acabariem amb 1h 49m. De seguida ens hem posat, gairebé sense voler, a 4,50. Per tant anàvem perfectament. Cap el km 17 he premut una miqueta més aviam què era capaç de fer. M'he començat a notar els isquios carregadets, però ni rastre del dolor al calcani del taló dret. Plantilles i sabatilles noves sembla que estan acabant amb els dolors. Tant de bó... De seguida m'he posat a competir amb el corredors que tenia aprop. És que sóc incorregible... He anat accelerant i he acabat fent un parell de quilòmetres a 4,29 i 4'26. Total que he arribat a meta en 1h 46m 12s. L'Arcadi ha entrat 51segons darrera meu. Aquest registre d'avui m'indica que a lamitja de Barcelona, la setmana que ve, hauria d'estar per sota de 1h 40m. Però no apretaré tant, ja que el diumenge següent faré la Marató de Les Vies Verdes, de Girona a Platja d'Aro, i no voldria lesionar-me. Amb baixar de 1h 45m ja serà suficient. Ritme de 5m/km, anar fent i al final mirar de superar la llebre per baixar de l'hora i 45 minuts.
A pocs minuts de començar. Darrera meu, l'Arcadi i el gran Domingo Catalán (Foto: JL Blanco)
Amb l'Arcadi, en Lluís Puig i en Jordi Sanuy. En Jordi, és company a TV3

4 comentaris:

RunnerSantBoi ha dit...

Bon crono Xavier jo ahir a tope amb llebre 1:43'50"

Xavi ha dit...

Aviam si diumenge que ve el puc millorar.

Anònim ha dit...

Sobre la no emisión en TV3 de los informativos desconectados de Girona, Lleida y Tarragona, ¿En los canales radiofónicos de la CCMA todavía siguen en antena las desconexiones de esas 3 provincias?

Xavi ha dit...

Ho desconec...